دى جى عسل
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

البنات بتحب الولد اللي واثق في نفسو اسئلني انا ادخل واعرف تكون واثق في نفسك ازاي

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
kimo_hulk
عضو مميز
عضو مميز
kimo_hulk

ذكر المشاركات : 343
مزاجك اليوم : البنات بتحب الولد اللي واثق في نفسو اسئلني انا ادخل واعرف تكون واثق في نفسك ازاي 310
المهنة : البنات بتحب الولد اللي واثق في نفسو اسئلني انا ادخل واعرف تكون واثق في نفسك ازاي Player10
الهواية : البنات بتحب الولد اللي واثق في نفسو اسئلني انا ادخل واعرف تكون واثق في نفسك ازاي Sports10

البنات بتحب الولد اللي واثق في نفسو اسئلني انا ادخل واعرف تكون واثق في نفسك ازاي Empty
مُساهمةموضوع: البنات بتحب الولد اللي واثق في نفسو اسئلني انا ادخل واعرف تكون واثق في نفسك ازاي   البنات بتحب الولد اللي واثق في نفسو اسئلني انا ادخل واعرف تكون واثق في نفسك ازاي Icon_minitime2009-07-21, 8:51 pm

ازرع الثقه في نفسك بثلاث كلمات

ازرع الثقه في نفسك بثلاث كلمات

الكثير منا تنقصه الثقة في النفس في شتى مجالات حياته

وقد تحدث بعض الأمور تعيق هذه الثقة

لذلك لنقرأ هذه الكلمات البسيطة بتمعن

ونؤمن بجدواها ومدى فعاليتها في النفس

سـئـل نـــابليـــــون :

كيف استطعت أن تولد الثقة في نفوس أفراد جيشك .؟!

فأجاب : كنت أرد على ثلاث بثلاث ؟؟

- من قال لا أقدر ... قلت له ... حاول

من قال لا أعرف ... قلت له ... تعلم

من قال مستحيل ... قلت له ... جرب .

كلمات بسيطة وسهلة ولكنها ذات تأثير كبير في النفس

فقط نحن محتاجون للإيمان بمدى تأثير هذه الكلمات

فهل سنحاول ونتعلم ونجرب ؟؟؟؟؟
معشوق القلوب
مشرف قسم كرسى الاعتراف
مشرف قسم كرسى الاعتراف
معشوق القلوب

ذكر المشاركات : 926
مزاجك اليوم : البنات بتحب الولد اللي واثق في نفسو اسئلني انا ادخل واعرف تكون واثق في نفسك ازاي 210
المهنة : البنات بتحب الولد اللي واثق في نفسو اسئلني انا ادخل واعرف تكون واثق في نفسك ازاي Collec10
الهواية : البنات بتحب الولد اللي واثق في نفسو اسئلني انا ادخل واعرف تكون واثق في نفسك ازاي Travel10

البنات بتحب الولد اللي واثق في نفسو اسئلني انا ادخل واعرف تكون واثق في نفسك ازاي Empty
مُساهمةموضوع: رد: البنات بتحب الولد اللي واثق في نفسو اسئلني انا ادخل واعرف تكون واثق في نفسك ازاي   البنات بتحب الولد اللي واثق في نفسو اسئلني انا ادخل واعرف تكون واثق في نفسك ازاي Icon_minitime2009-07-21, 8:59 pm

يا ابني الثقه المفروض في الراجل
واللي مش واثق من نفسه (لا تعليق)
:28: :28: :28:
kimo_hulk
عضو مميز
عضو مميز
kimo_hulk

ذكر المشاركات : 343
مزاجك اليوم : البنات بتحب الولد اللي واثق في نفسو اسئلني انا ادخل واعرف تكون واثق في نفسك ازاي 310
المهنة : البنات بتحب الولد اللي واثق في نفسو اسئلني انا ادخل واعرف تكون واثق في نفسك ازاي Player10
الهواية : البنات بتحب الولد اللي واثق في نفسو اسئلني انا ادخل واعرف تكون واثق في نفسك ازاي Sports10

مُساهمةموضوع: انا شايق يا معشوق القلوب ان في حاجات البنت بتبقا   البنات بتحب الولد اللي واثق في نفسو اسئلني انا ادخل واعرف تكون واثق في نفسك ازاي Icon_minitime2009-07-21, 9:07 pm

انا شايق يا معشوق القلوب ان في حاجات البنت بتبقا مستنياها من الراجل كا ثقة يعني
وبعدين في حاجات انتا ممكن تكون غلطان فيها ومش عارف تعمل اية صح
ازاي بقا تكون غلطان ونفنس الوقت تحافظ علي كرامتك وثقتك وتسبتلها ان الموضوع عادي ;)
شكرا علي ردك يا عسليا

البنات بتحب الولد اللي واثق في نفسو اسئلني انا ادخل واعرف تكون واثق في نفسك ازاي
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» لو بتحب شخص اوى ادخل هنا
» مقارنة بين الولد والبنت..... ياتري مين اللي هيكسب
» ازاي تتجوز البنت اللي بتحبها
» رشح نفسك علشان تكون الافضل فى المنتدى
» ازاي تعرف اللي انتا بتحبة بيحبك .......